Dostawa

Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych. W przypadku zamówień indywidualnych lub wymagających spersonalizowania, czas realizacji zamówienia wynosi 15 dni roboczych.
Sprzedawca realizuje zamówienia w terminach wskazanych powyżej, przy czym zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 16.00, oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta), uznawane będą za złożone w najbliższym kolejnym dniu roboczym i od tego dnia liczony będzie termin do ich realizacji.

W wyjątkowych przypadkach, np. gdy zamówiony Produkt nie jest aktualnie dostępny w Sklepie, Sprzedawca dopuszcza dłuższy termin realizacji zamówienia, o którym obowiązany jest poinformować Klienta w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji. W takiej sytuacji, brak zmiany lub wycofania zamówienia przez Klienta w terminie dwóch dni roboczych od otrzymania e-maila od Sprzedawcy, oznacza wyrażenie zgody na wydłużenie terminu realizacji zamówienia, zgodnie z przewidywaniami Sprzedawcy.
Za dni robocze uważa się dni tygodnia z wyłączeniem dni wolnych od pracy (sobót, niedziel i dni świątecznych).

Zamówiony Produkt wysyłany jest przez Sprzedawcę do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, DHL Express lub Paczkomatów Inpost. 
Koszty związane z wysyłką Produktu do Klienta, ponosi Klient.

Koszt przesyłki Produktu do Klienta na terenie Polski wynosi:
– 16,00 (piętnaście) złotych – przy wysyłce za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL przy wartości zamówienia poniżej 400 zł;

– 16,00 (piętnaście) złotych – przy wysyłce za pośrednictwem paczkomatów Inpost przy wartości zamówienia poniżej 400 zł;

– 25,00 (dwadzieścia pięć) złotych przy wysyłce za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub paczkomatów Inpost z formą płatności za pobraniem, niezależnie od wartości zamówienia;

– koszty wysyłek zagranicznych są uzależnione od kraju przeznaczenia;

– przedpłacone zamówienia o wartości min. 400 zł na terenie Polski są wysyłane bezpłatnie;

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości kosztów przesyłki związanych z realizacją konkretnego zamówienia, z uwagi na jego wartość, ilość Produktów, specyficzny charakter Produktu wymagający specjalnego opakowania w transporcie itp.
Koszty przesyłki Produktu do Klienta poza terytorium Polski, jak również ostateczną wysokość kosztu przesyłki danego Produktu na terytorium Polski, Sprzedawca każdorazowo wskaże Klientowi w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.